
30დეკ,2022
სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტი 2022 წლის 30 დეკემბრიდან აცხადებს ღია კონკურსს აკადემიური თანამდებობის დასაკავებლად
ადგილი:კ.ქუთათელაძის N3
განთავსების თარიღი:12/30/2022
სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტი 2022 წლის 30 დეკემბრიდან აცხადებს ღია კონკურსს აკადემიური თანამდებობის დასაკავებლად
სამართლის ფაკულტეტი:
ა) სამართლის ფილოსოფიისა და სამართლის მეთოდების მიმართულებით -ასისტენტის 2 ვაკანტური ადგილი, აფილირების პირობით.
ბ) სამართლის ეთიკის მიმართულებით - ასისტენტის 1 ვაკანტური ადგილი, აფილირების პირობით.
დ) საკონსტიტუციო სამართლის მიმართულებით - ასისტენტის 2 ვაკანტური ადგილი, აფილირების პირობით.
ე) ადმინისტრაციული და ადმინისტრაციული საპროცესო სამართლის მიმართულებით - ასისტენტის 3 ვაკანტური ადგილი, აფილირების პირობით.
ვ) საერთაშორისო საჯარო სამართლისა და გარემოს დაცვის სამართლის მიმართულებით - ასისტენტის 1 ვაკანტური ადგილი, აფილირების პირობით.
ზ) კრიმინოლოგიისა და სისხლის სამართლის მიმართულებით - ასისტენტის 1 ვაკანტური ადგილი, აფილირების პირობით.
თ) კერძო სამართლის მიმართულებით - ასისტენტის 1 ვაკანტური ადგილი, აფილირების პირობით.
აკადემიურ თანამდებობაზე ასარჩევად დადგენილ ძირითად მოთხოვნებად და შეფასების
კრიტერიუმებად განისაზღვროს:
ა) ძირითადი კრიტერიუმი:
ასისტენტის თანამდებობაზე შეიძლება არჩეულ იქნეს მაგისტრის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხის მქონე პირი, რომელსაც გააჩნია არანაკლებ 3 წლის მუშაობის გამოცდილება შესაბამის დარგში, რაც დაკავშირებულია სფეროში, წამყვან თანამდებობებზე პრაქტიკულ მოღვაწეობასთან.
ბ) დამტებითი კრიტერიუმები:
- სასწავლო კურსის სილაბუსი;
- ბოლო 5 წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული სამეცნიერო ნაშრომები/პუბლიკაციები;
- საერთაშორისო გამოქვეყნებები;
- გასაუბრება;
- საჩვენებელი ლექცია/სასწავლო კურსის პრეზენტაცია;
კონკურსანტი უნდა აკმაყოფილებდეს შესაბამისი აკადემიური თანამდებობისათვის საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილ მოთხოვნებს და წარმოადგინოს:
ა) განცხადება საკონკურსო კომისიის სახელზე;
ბ) პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის (პირადობის მოწმობა) ასლი (უცხო ქვეყნის მოქალაქეობის შემთხვევაში - პასპორტის/პირადობის მოწმობის ასლი და სანოტარო წესით დამოწმებული თარგმანი);
გ) ფოტოსურათი (დაბეჭდილი 3×4 -ზე, ელექტრონული - CD მატარებელზე);
დ) ავტობიოგრაფია (CV);
ე) ბოლო 5 წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული სამეცნიერო ნაშრომების/პუბლიკაციების სია;
ვ) კვალიფიკაციის: უმაღლესი განათლების და მაგისტრის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხის, სამეცნიერო პედაგოგიური გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი;
შენიშვნა: უცხოეთში მიღებული განათლების/კვალიფიკაციის დამადასტურებელი დოკუმენტის შემთხვევაში ასევე წარსადგენია ნოტარიულად დამოწმებული ქართულენოვანი თარგმანი და სსიპ - განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ გაცემული უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების დოკუმენტი.
შენიშვნა: უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებაში არ შეიძლება დასაქმდეს „სქესობრივი თავისუფლებისა და ხელშეუხებლობის წინააღმდეგ მიმართულ დანაშაულთან ბრძოლის შესახებ“ საქართველოს კანონით გათვალისწინებული სქესობრივი თვისუფლებისა და ხელშეუხებლობის წინააღმდეგ მიმართული დანაშაულის ჩადინისათვის ნასამართლევი პირი ან/და პირი, რომელსაც იმავე კანონის საფუძველზე სასამართლომ ჩამოართვა საგანმანათლებლო დაწესებულებაში საქმიანობის უფლება. უნივერსიტეტი ვალდებულია პირისათვის შესაბამისი საქმიანობის განხორციელების უფლების მინიჭებამდე მოსთხოვოს მას შესაბამისი ცნობის წარმოდგენა.
ასისტენტის აკადემიურ თანამდებობაზე აირჩევა 4 წლის ვადით.
დასაქმებულის შრომის ანაზღაურების ოდენობა და გაცემის წესი დადგინდება შესარჩევ კანდიდატთან დამატებითი შეთანხმებით.
კონკურსთან დაკავშირებით დამატებითი ინფორმაციისთვის მიმართეთ უნივერსიტეტის საქმისწარმოების მენეჯერს (ც. ხითარიშვილი) ტელ: 577347700, ელექტრონული ფოსტა info@sabauni.edu.ge .
საბუთების მიღება განხორციელდება 2023 წლის 30 იანვრიდან 03 თებერვლის ჩათვლით ელექტრონულ ფოსტაზე info@sabauni.edu.ge. დოკუმენტაციის მიღებაზე პასუხისმგებელი პირი ციცინო ხითარიშვილი, ტელ: 577347700.
საკონკურსო კომისია მუშაობას განახორციელებს 2023 წლის 06 თებერვლიდან.
კონკურსის შედეგები გამოცხადდება 2023 წლის 11 თებერვლამდე.
კონკურსის შედეგები კანდიდატებს ეცნობებათ პერსონალური ელექტრონული ფოსტის მისამართზე შეტყობინების გაგზავნით.